درباره ما سبد خرید0 شعب اعطای نمایندگی ثبت نام / ورود

محبوب ترین برندهای بستنی در بازار

992
1402/01/17

بستنی یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین خوراکی های دنیا شناخته می شود که می توان آن را به عنوان دسر نیز نوش جان کرد. این ماده غذایی خوشمزه از محصولات لبنی تولید شده و در طعم های بسیار گوناگونی در بازار وجود دارد. امروزه شرکت ها و برندهای بسیار زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید بستنی مشغول به فعالیت هستند. این که کدام یک از این تولید کنندگان، بستنی های خوشمزه تری را تولید می کند، کاملا سلیقه ای خواهد بود. اما اجازه دهید تا در ادامه، محبوب ترین برندهای بستنی در بازار را به شما معرفی کنیم.

مگنوم

 

برند مگنوم یکی از برندهای جهانی تولید کننده بستنی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند بریتانیایی / هلندی، متعلق به شرکت یونیلور بوده که بستنی هایی در طعم ها و مدل های مختلف تولید می کند. اما بدون شک، از محبوب ترین مدل های بستنی برند مگنوم می توان به بستنی بادام و بستنی کلاسیک آن اشاره کرد. بستنی کلاسیک برند مگنوم، دارای یک لایه ضخیم از شکلات بلژیکی بوده که در زیر آن، بستنی وانیلی و خامه ای وجود دارد.
جالب است بدانید که بستنی های چوبی کلاسیک مگنون در سال های گذشته چیزی در حدود 2.54 میلیارد دلار فروش داشته اند. شرک یونیلور این بستنی ها را به صورت گسترده در کشورهایی نظیر آمریکا، چین و هند منتشر کرده و بدین صورت سود هنگفتی را برای خود رقم زده است. بدون شک برند مگنوم، یکی از برندهای بسیار محبوب بستنی موجود در بازار است.

نستله

 

یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب بستنی، برند نستله است. این برند خارجی، بستنی های خود را به صورت لقمه ای، اسکوپ، چوبی و یا درون فنجان تولید و روانه بازار می کند. جالب است بدانید که شرکت نستله یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی در جهان بوده که بیش از 2000 برند زیر مجموعه دارد. 
این شرکت بزرگ، محصولات و بستنی های خود را به بیش از 189 کشور جهان صادر می کند. بستنی های نستله همراه با مواد طبیعی مانند میوه، شیر و آجیل بوده و طعم های بسیار مختلفی دارند. همچنین نستله طیف گسترده ای از بستنی های بدون شکر را عرضه می کند و به همین دلیل، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

دومینو

 

اما در میان برندهای محبوب بستنی در بازار، بدون شک برند دومینو یکی از معروف ترین آن ها به شمار می رود. این برند فعالیت خودش را توسط فردی به نام سعید پایداری و در سال 1390 آغاز کرد. بستنی های برند دومینو جزو باکیفیت ترین و لذیذترین بستنی های موجود در بازار شناخته می شوند. به همین دلیل، در زمان بسیار کوتاهی، برند دومینو یه یکی از برندهای مطرح در زمینه بستنی در بازار بدل شد. البته که مدیران این شرکت، تجربیات خود را از حضور در شرکت میهن کسب کرده اند.
یکی از مهمترین مزایای برند دومینو در تولید بستنی، استفاده از به روزترین و جدیدترین تجهیزات و فناوری ها است. دستگاه های تولید بستنی در این شرکت از کشورهایی مانند دانمارک، آلمان و سوئد تهیه شده است. از این رو دومینو به سرعت خودش را در میان محبوب ترین برندهای بستنی در بازار قرار داده است.

میهن

 

اما بدون شک، شرکت میهن را می توان یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده بستنی در بازار دانست. این شرکت با تکیه بر نیم قرن تجربه، بستنی هایی تولید می کند که طعم کاملا منحصر به فردی دارد. کارخانه بستنی میهن در اسلامشهر واقع شده و هم اکنون چیزی در حدود 11 هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. از آن جایی که شرکت میهن دارای یک سیستم حمل و نقل بسیار گسترده است، می تواند ردپای بستنی های آن را حتی در دور افتاده ترین شهرهای ایران نیز پیدا کرد.
برند میهن نشان دهنده طعم واقعی بستنی بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را برای شیرین کردن کام ایرانی ها تولید می کند. این شرکت چیزی در حدود 65 درصد از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است و هم اکنون بستنی های خود را به کشورهای مختلفی صادر می کند.

دایتی

 

برند دایتی که زیرمجموعه شرکت زرین غزال است، فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. این شرکت در شهرک صنعتی شیراز واقع شده است و جزو تولیدکنندگان بسیار محبوب بستنی در بازار است. جالب است بدانید که برند دایتی جزو اولین برندهایی بود که بستنی های خود را با روکش های شکلاتی و با طعم های بسیار متنوع به بازار عرضه کرد. به همین دلیل بسیار سریع توانست تا سهم قابل توجهی از بازار داخلی را از آن خود کند.

 

کاله

 

از دیگر برندهای محبوب بستنی در ایران، می توان به برند کاله اشاره کرد. دفتر مرکزی این برند در شهر آمل استان مازندران واقع شده است و هم اکنون در کنار تولید بستنی های بسیار خوشمزه و محبوب، انواع محصولات لبنی و غذایی را هم تولید می کند. برند کاله فعالیت خودش را از سال 1369 و با همت موسس خود، غلامعلی سلیمانی آغاز کرد. این برند هم اکنون بسیاری از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.
بدون شک برند کاله با تولید بستنی هایی مطابق با سلیقه و ذائقه ایرانیان، توانست تا خودش را به سرعت در بین محبوب ترین برندهای بستنی در بازار جای دهد. از مهمترین بستنی های تولید شده توسط این برند می توان به بستنی های یخی، چوبی، پذیرایی، روکش دار و ... اشاره کرد که در طعم های بسیار متنوعی تولید می شوند.

روز

 

برند روز فعالیت خودش را در زمینه تولید انواع بستنی از 40 سال پیش آغاز کرده است. بستنی های برند روز جزو خوشمزه ترین و لذیذترین بستنی های موجود در بازار بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکن از شیر با درصد چربی و خلوص بسیار بالا جهت تولید بستنی استفاده می کند. به همین دلیل، تمامی محصولات این شرکت، دارای کیفیتی بی نظیر هستند.
این برند همچنین نان هایی که در بستنی های خود استفاده می کند را هم تولید می کند. از این رو در بین بستنی های برند روز، می توان بستنی قیفی، ویفری، بسکوئیتی و حصیری را هم مشاهده کرد.

اشتراک گذاری:
نظرات کاربران
افزودن دیدگاه
لطفا منتظر بمانید ...